רושם ראשוני ועיצוב המשרד

במערכת יחסית זוגית, נרצה תמיד להשאיר רושם ראשוני טוב. נגיע לפגישה אחרי מקלחת, לבושים היטב ומבושמים.
גם כאשר נגיע לפגישת עבודה, יש משמעות לרושם הראשוני. לקוח שיגיע למשרד יקפיד להגיע בצורה שתעשה על עובדי המשרד רושם טוב וישדר את מה שהוא רוצה לשדר.

אבל מה אם אנחנו בעלי המשרד? איזה רושם אנחנו נרצה לתת ללקוח שנכנס אלינו לפגישה ראשונה? האם נרצה שיראה את הבלאגן, האבק, הריהוט הישן? או שנרצה לתת לו תחושה של מקום מסודר, נקי ומואר?

מקום שמקפיד על הכל, יעשה רושם על הלקוח ויגרום לו לרצות להגיע אלינו שוב.
רושם ראשוני מושפע ב-93% מאיך שאנחנו או המשרד שלנו נראה, מעוצב ומה הוא משדר. הוא ייקבע בשניות הראשונות בהן נמצא הלקוח הפוטנציאלי במשרד, לכן, כמו בדייט, נרצה ליצור רושם מעולה – נתרכז באזורים אליהם הלקוח נכנס קודם, הכניסה והלובי (וגם השירותים).

חשוב לוודא שכל הנכנס בשערי המשרד, בין אם עובד או לקוח פוטנציאלי, יראה לנגד עיניו אזור מעוצב, מטופח, מסודר ונקי. בתת מודע, זה יעורר אצלו את המחשבה: “המקום הזה משקיע בנראות, בעובדים ובקהל. כנראה שהמקום הזה ישקיע גם בי, כלקוח”.
או
“אם ככה הם מעצבים את המשרד, כנראה שיש להם כסף לזה, אם יש להם כסף לזה, כנראה שיש להם הרבה לקוחות, אם יש להם הרבה לקוחות סימן שהם טובים”

יש 4 דברים שחשוב להקפיד עליהם כאשר אנחנו רוצים לעשות רושם טוב על הלקוחות:

  • השקיעו מחשבה בבחירת הצבע השולט בחלל – בראש ובראשונה על הצבע הדומיננטי הזה להיות קשור בצבעי המותג שלכם. אבל לא פחות חשוב לזכור שצבעים מעוררים רגשות מגוונים באופן אסוציאטיבי. תכננו מראש איזה רגש ברצונכם לעורר אצל הלקוח, חברו אותו לצבע והשתמשו בחיבור הזה בחלל המשרד שלכם.

  • סדר וניקיון – בראש ובראשונה, שמירה על הניקיון, הצנעת חומרי הניקוי ולא פחות חשוב אחסון מוסתר לקלסרים.

  • קדמה טכנולוגית – לתת ללקוח תחושה שהוא לא נכנס למשרד מהימים ההם אלא למשרד אשר שומר על הקדמה הטכנולוגית. לא עוד מגזין “לאשה” משנות ה 90 בעמדת ההמתנה.

  • מודעות סביבתית – שילוב של אלמנטים ירוקים במשרד, ריהוט וגופי תאורה מהטבע או ממוחזרים יוסיפו לאוירה.

יצא לי לא מזמן לדבר עם חבר ותיק, עורך דין במקצועו. במהלך השיחה הוא סיפר לי על השינוי המטורף שקרה לאחר שהוא החליט להעביר את המשרד. במקום המשרד הקטן עם ריהוט שרכש מאיקאה, הוא עבר למשרד גדול יותר והחליף את הרהיטים לרהיטי עץ מעוצבים.
לא תאמינו – מספר הלקוחות גדל פי 3!!!

בהשקעה קטנה מקבלים רווח גדול!
אז מה אתם אומרים,
לא כדאי להשקיע בשולחן ייחודי, מראה יוקרתית ומתלה מעילים מסוגנן?

ברור שכן!
תשקיעו השקעה חד פעמית, בניגוד לשיווק ופרסום באתרים השונים.
תקבלו מוצר שיישאר אתכם לאורך זמן,
כמות הלקוחות שלכם תגדל כל הזמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *